Honda Civic Type R (2017)

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

/ 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

10 / 10Jeszcze więcej mocy

Obraz
© Materiały prasowe

Pod maskę znowu trafił 2-litrowy, turbodoładowany silnik VTEC, który dzięki dalszym modyfikacjom generuje teraz 320 KM (o 10 więcej niż w poprzedniej wersji modelu Type R) i 400 Nm. Poprawiono też sposób reakcji przepustnicy, co ma przede wszystkim jeszcze poprawić wrażenia z jazdy. Za zmianę przełożeń odpowiada 6-biegowa manualna skrzynia, która otrzymała system dopasowania obrotów silnika.

Już poprzednia Honda Civic Type R zaskakiwała swoimi właściwościami jezdnymi mimo tego, że tak duża moc przenoszona jest na przednią oś. Jednak inżynierowie japońskiej marki nie spoczęli na laurach i dalej pracowali nad konstrukcją swojego hot-hatcha. Zaowocowało to nadwoziem, które ma o 38 proc. większą sztywność skrętną. Zmodyfikowane przednie zawieszenie ma za zadanie jeszcze skuteczniej ustabilizować tor jazdy podczas mocnego przyspieszania, natomiast zwiększona sztywność wahaczy na tylnej osi wpłynie na prowadzenie samochodu w zakrętach.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy