Holden EFIJY

None

Obraz

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

/ 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

10 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

11 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

12 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

13 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

14 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

15 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

16 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

17 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

18 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

19 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

20 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

21 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

22 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

23 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

24 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

25 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

26 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

27 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

28 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

29 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

30 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

31 / 31Holden EFIJY

Obraz

Samochód nie będzie potrzebował jakichkolwiek modyfikacji, by szokować osiągami. Większość podzespołów mechanicznych zaadaptowano z legendy amerykańskich szos, czyli Chevroleta Corvette. W ocenie konstruktorów jednostka V8 LS2 nie zapewniała dostatecznej mocy. Lśniący chromem silnik został zestawiony z kompresorem, który podniósł moc do 645 KM, a moment obrotowy to niebagatelne 775 Nm. Na każdym z biegów auto dysponuje więc potężnym nadmiarem energii i bez najmniejszych problemów pokaże innym użytkownikom dróg kto jest najszybszy...

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy