Hero zapowiada, że stworzy 50 nowych motocykli do 2025 r. 

Hero to indyjska marka, która ma blisko połowę całego rodzimego rynku jednośladów. I co ważne - nie tylko nie zwalnia tempa, ale przygotowuje jeszcze większą ofensywę. Najnowsza zapowiedź tej firmy robi wrażenie. Do 2025 r. Hero chce pokazać 50 nowych modeli, co oznacza 10 na rok.

Hero Glamour BS6Hero Glamour BS6
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Hero
Szymon Jasina

Hero MotoCorp nie jest firmą znaną w Europie, jednak w Indiach to prawdziwa potęga. To najpopularniejszy w tym kraju producent jednośladów, który swoje modele oferuje też na innych rynkach Azji, Afryki i Ameryki Łacińskiej. Niedawno pisaliśmy, że zbliża się do wyniku 100 mln wyprodukowanych egzemplarzy od początku swojego istnienia i wiele wskazuje na to, że kolejna setka padnie dużo szybciej niż po następnych 37 latach.

Ambitny plan Hero zakłada, że przez kolejne 5 lat ten producent motocykli i skuterów zaprezentuje aż 50 nowych modeli. Pawan Munjal, szef Hero MotoCorp, zapowiada, że firma dalej będzie rosnąć, chcąc (zgodnie ze swoim hasłem reklamowym) być przyszłością mobilności.

Dla Europy najciekawsza jest jednak druga część zapowiedzi Munjala. Powiedział on, że Hero będzie pojawiać się też na kolejnych rynkach. Oczywistym jest, że będą to w dużej części kraje o podobnych potrzebach rynkowych jak te, w których Hero już jest obecne. W końcu marka ta specjalizuje się w tanich i prostych jednośladach z mniejszymi silnikami. Jednak wiele wskazuje na to, że wśród 50 nowych modeli znajdą się też takie bardziej odpowiadające europejskim oczekiwaniom. Wśród nich może znaleźć się motocykl elektryczny, który Hero opracowuje w Niemczech właśnie z myślą o Starym Kontynencie.

Do tej pory kilka firm indyjskich i chińskich decydowało się na przejmowanie znanych (często niedziałających od pewnego czasu) marek europejskich i pod nimi sprzedawanie swoich modeli. Możliwe jednak, że Hero nie ma takich kompleksów i postanowi na promocję własnej nazwy również w Europie.

Źródło artykułu: WP Moto

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025