Hamann Typhoon

None

Obraz

/ 8Nieposkromiony przerost formy

Obraz

Pojazd powstał chyba tylko po to by konkurować z produktem Brabusa – GV12. Produkt Hamanna ma pod maską 600-konny silnik, wspomagany przez 782 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie osiągi auto zawdzięcza pakietowi HM600, w którego skład wchodzi nowa elektronika silnika, nowy zestaw napinaczy paska rozrządu, i zmieniony obieg oleju w silniku z dodatkową chłodnicą. W wyniku tych wszystkich zmian powstał samochód, który potrafi rozpędzić się w 5.1 sek do 100 km/h. Zaś maksymalna prędkość do jakiej można rozpędzić tego olbrzyma to 261 km/h.

/ 8Nieposkromiony przerost formy

Obraz

Pojazd powstał chyba tylko po to by konkurować z produktem Brabusa – GV12. Produkt Hamanna ma pod maską 600-konny silnik, wspomagany przez 782 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie osiągi auto zawdzięcza pakietowi HM600, w którego skład wchodzi nowa elektronika silnika, nowy zestaw napinaczy paska rozrządu, i zmieniony obieg oleju w silniku z dodatkową chłodnicą. W wyniku tych wszystkich zmian powstał samochód, który potrafi rozpędzić się w 5.1 sek do 100 km/h. Zaś maksymalna prędkość do jakiej można rozpędzić tego olbrzyma to 261 km/h.

/ 8Nieposkromiony przerost formy

Obraz

Pojazd powstał chyba tylko po to by konkurować z produktem Brabusa – GV12. Produkt Hamanna ma pod maską 600-konny silnik, wspomagany przez 782 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie osiągi auto zawdzięcza pakietowi HM600, w którego skład wchodzi nowa elektronika silnika, nowy zestaw napinaczy paska rozrządu, i zmieniony obieg oleju w silniku z dodatkową chłodnicą. W wyniku tych wszystkich zmian powstał samochód, który potrafi rozpędzić się w 5.1 sek do 100 km/h. Zaś maksymalna prędkość do jakiej można rozpędzić tego olbrzyma to 261 km/h.

/ 8Nieposkromiony przerost formy

Obraz

Pojazd powstał chyba tylko po to by konkurować z produktem Brabusa – GV12. Produkt Hamanna ma pod maską 600-konny silnik, wspomagany przez 782 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie osiągi auto zawdzięcza pakietowi HM600, w którego skład wchodzi nowa elektronika silnika, nowy zestaw napinaczy paska rozrządu, i zmieniony obieg oleju w silniku z dodatkową chłodnicą. W wyniku tych wszystkich zmian powstał samochód, który potrafi rozpędzić się w 5.1 sek do 100 km/h. Zaś maksymalna prędkość do jakiej można rozpędzić tego olbrzyma to 261 km/h.

/ 8Nieposkromiony przerost formy

Obraz

Pojazd powstał chyba tylko po to by konkurować z produktem Brabusa – GV12. Produkt Hamanna ma pod maską 600-konny silnik, wspomagany przez 782 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie osiągi auto zawdzięcza pakietowi HM600, w którego skład wchodzi nowa elektronika silnika, nowy zestaw napinaczy paska rozrządu, i zmieniony obieg oleju w silniku z dodatkową chłodnicą. W wyniku tych wszystkich zmian powstał samochód, który potrafi rozpędzić się w 5.1 sek do 100 km/h. Zaś maksymalna prędkość do jakiej można rozpędzić tego olbrzyma to 261 km/h.

/ 8Nieposkromiony przerost formy

Obraz

Pojazd powstał chyba tylko po to by konkurować z produktem Brabusa – GV12. Produkt Hamanna ma pod maską 600-konny silnik, wspomagany przez 782 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie osiągi auto zawdzięcza pakietowi HM600, w którego skład wchodzi nowa elektronika silnika, nowy zestaw napinaczy paska rozrządu, i zmieniony obieg oleju w silniku z dodatkową chłodnicą. W wyniku tych wszystkich zmian powstał samochód, który potrafi rozpędzić się w 5.1 sek do 100 km/h. Zaś maksymalna prędkość do jakiej można rozpędzić tego olbrzyma to 261 km/h.

/ 8Nieposkromiony przerost formy

Obraz

Pojazd powstał chyba tylko po to by konkurować z produktem Brabusa – GV12. Produkt Hamanna ma pod maską 600-konny silnik, wspomagany przez 782 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie osiągi auto zawdzięcza pakietowi HM600, w którego skład wchodzi nowa elektronika silnika, nowy zestaw napinaczy paska rozrządu, i zmieniony obieg oleju w silniku z dodatkową chłodnicą. W wyniku tych wszystkich zmian powstał samochód, który potrafi rozpędzić się w 5.1 sek do 100 km/h. Zaś maksymalna prędkość do jakiej można rozpędzić tego olbrzyma to 261 km/h.

/ 8Nieposkromiony przerost formy

Obraz

Pojazd powstał chyba tylko po to by konkurować z produktem Brabusa – GV12. Produkt Hamanna ma pod maską 600-konny silnik, wspomagany przez 782 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Takie osiągi auto zawdzięcza pakietowi HM600, w którego skład wchodzi nowa elektronika silnika, nowy zestaw napinaczy paska rozrządu, i zmieniony obieg oleju w silniku z dodatkową chłodnicą. W wyniku tych wszystkich zmian powstał samochód, który potrafi rozpędzić się w 5.1 sek do 100 km/h. Zaś maksymalna prędkość do jakiej można rozpędzić tego olbrzyma to 261 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka