H2 podobny do Porsche i Mini?

Obraz

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/12161/h2-hummer-03.jpeg',550,412) ) |
| --- | Paradoksalnie, to właśnie sukces określonych modeli przysparza ich producentom bólu głowy. No bo jak zaprojektować następną generację auta, którego obecną postać klienci ubóstwiają? Taki problem miało Porsche ze swym kultowym 911, a także BMW ze swym Mini. W obu przypadkach decydowano się na wprowadzanie kolejnych generacji, które choć coraz lepsze, optycznie niewiele różniły się od wersji ustępujących.

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/12159/h2-hummer-08.jpeg',550,412) ) |
| --- | Pokazując podczas nowojorskiego salonu nową generację modelu H2, producent właściwie w niczym nie zmienił zewnętrznej powierzchowności, a skupił się na 3 rzeczach, które w każdym aucie poprawiać trzeba w nieskończoność: osiągach, poziomie bezpieczeństwa, oraz komforcie. By wiec zacząć od osiągów, to należy wspomnieć o nowym motorze ośmiocylindrowym, którego pojemność wynosi 6,2 litra. Jego moc maksymalna sięga 293 KM @ 5700 obr/min, zaś maksymalny moment obrotowy 574 Nm @ 4400 obr/min. Silnik współpracuje z nowoczesna, sześcioprzekładniową skrzynią automatyczną, która jest montowana miedzy innymi w największych Cadillac’ach (zarówno Cadillac jak i Hummer należą do General Motors).

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/12161/h2-hummer-05.jpeg',550,289) ) |
| --- | Co do komfortu, a właściwie ekskluzywnego wyposażenia, to rzecz podlega ocenie estetycznej, i każdy zapewne zechce wyrobić sobie własny pogląd. Z pewnością producent dołożył wysiłków, by niezmieniona surowa postać zewnętrzna kontrastowała z wygodnym i coraz bardziej elegancko wyposażonym wnętrzem. Auto wyposażono oczywiście w najnowocześniejsze gadżety elektroniczne, a nawigacja satelitarna i kamera umieszczona z tyłu pojazdu stanowi wyposażenie standardowe.

WIĘCEJ W GALERII
Nowy Hummer H2 będzie standardowo wyposażony w boczne kurtyny powietrzne dla pasażerów wszystkich trzech siedzeń, system kontroli trakcji, oraz system zapobiegający wywróceniu się auta na bok. Ciekawostkę stanowi fakt, że montowany w nowym H2 asystent hamowania nie był dotychczas standardem w żadnej furgonetce, ani SUV’ie General Motors. H2 wyposażone będzie w czterokanałowy ABS najnowszej generacji.

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła