Genewa '03 - Ford FocusC-Max i Fusion Plus

Obraz

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/484/c-max-01.jpg',600,454) ) |
| --- | Ford pokazał w Genewie nowe modele, które stanowią uzupełnienie dotychczas produkowanych. Warto o nich wspomnieć, bo oba mają sporą szansę znacząco zaistnieć na polskim rynku.
Pierwszy model to mini van powstały na platformie Forda Focusa. Ford przywiązuje olbrzymią wage do tego projektu, bo powodzenie mini vanów powstających na platformie aut kompaktowych prawie zawsze przynosiło sukces komercyjny europejskim producentom. Poza tym, Ford w sposób jak najbardziej słuszny uznaje model Focus za jeden ze swoich najbardziej udanych.

Ford FocusC-Max ma podążyć śladem takich pojazdów jak Renault Scenic, Citroen Xsara Picasso, czy Peugeot 307 SW. Ma być propozycją dla raczej młodych ludzi, którzy z racji aktywnego życia, czy konieczności uwzglednienia przewozu dzieci i bagaży muszą poszukiwać samochodów większych niż kompaktowe, a są za nie gotowi zapłacić tyle ile kosztuje van lub duże kombi. Nie bez znaczenia jest również fakt, że tacy klienci zazwyczaj mieszkają w miastach i na co dzień nie chcą mordować się w korkach w dużych samochodach.

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/484/c-max-02.jpg',600,369) ) |
| --- | Ford FocusC-Max nie różni się wiele od zwykłego Focusa pod względem technicznym, oczywiście nie uwzględniając wszystkich następstw faktu, iż samochody te są wyższe. Ford FocusC-Max oferowany będzie ze znaną z Focusa gamą silników, z których najnowocześniejszym i najciekawszym jest diesel common rail drugiej generacji o pojemności 1,8 litra i mocy 115 KM.Zobacz galerię C-Max.

Fusion Plus właściwie różni się "marketingowo" od zwykłego Forda Fusion. Ma bogatsze wyposażenie, lepsze wykończenie wnętrza i parę dodatków wyróżniających jego wygląd zewnętrzny. Pisząc o nim przypominamy model podstawowy Fusion, który, jak wolno podejrzewać, nie zagościł jeszcze powszechnie w świadomości polskich kierowców. Zobacz galerię Fusion Plus.

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/484/c-max-03.jpg',600,472) ) |
| --- | Tak jak Ford FocusC-Max jest wersją van kompaktowego Focusa, tak Fusion jest wersją van małej Fiesty. Pojazd ten jest wyższy i przez to pojemniejszy od Focusa. Napędzać go mogą do wyboru: jeden z dwóch silników benzynowych (o pojemności 1,4 - 80 KM i 1,6 litra - 100 KM) lub diesel o pojemności 1,4 i mocy 68 KM. W Fusion nie montuje się trzeciej jednostki benzynowej montowanej w Fieście, tj silnika o pojemności 1,3 i mocy 60 KM.

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯