Gemballa Tornado 750 GTS

None

Obraz

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

/ 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

10 / 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

11 / 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

12 / 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

13 / 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

14 / 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

15 / 15Z szybkością tornada

Obraz

Seryjnie montowany motor V8 o pojemności 4.8l, został rozwiercony do równych pięciu litrów. Specjaliści dołożyli również wyczynowe turbiny, nowy intercooler i przeprogramowali komputer. Rezultat jest bardziej niż imponujący. Moc auta wzrosła bowiem do 750 KM przy 6 400 obr./min, a moment obrotowy do 1 050 Nm przy 3 200 obr./min. Pozwala to rozpędzić 750 GTS do setki w 4,3 sek. Prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka