Ford Ranger

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

/ 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

10 / 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

11 / 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

12 / 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

13 / 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

14 / 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

15 / 15Ford Ranger

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pomimo trudnej sytuacji na rynku pickupów w Polsce producenci nie poddają się w walce o klienta. Rok 2012 może należeć do Forda za sprawą nowego Rangera.

Masywna atrapa w połączeniu z ciekawie wystylizowanym zderzakiem, uchodzi za element rozpoznawczy globalnego pojazdu mającego trafić na 180 rynków na całym świecie. Warto jeszcze zaznaczyć, że Ranger to jeden z najbezpieczniejszych pickupów. W wymagających testach EuroNCAP otrzymał aż 5 gwiazdek.

Aklimatyzacja na pokładzie nastąpi w kilka minut. Na uwagę zasługują czytelne wskaźniki informujące o podstawowych funkcjach. To ważne w autach o charakterze przede wszystkim roboczym.

Prześwit na poziomie 23 centymetrów i możliwość przejazdu przez wodę o głębokości nawet 80 cm, przesuwa Forda do ścisłej czołówki segmentu. W podbramkowych sytuacjach, z opresji uratuje nas reduktor oraz inteligentny system ESP, który w najtrudniejszych warunkach efektywnie oddziałuje na poszczególne koła.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła