Ford Mustang

Ford zaprezentował nowego Forda Mustanga. Auto po raz pierwszy w swojej historii będzie oficjalnie dostępne na rynkach europejskich

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

/ 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

10 / 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

11 / 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

12 / 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

13 / 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

14 / 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

15 / 15Nowe wcielenie legendy

Obraz
© zdjęcie producenta

Mustang został opracowany w wersjach fastback oraz cabrio. Obie odmiany zachowały rozpoznawalne elementy tego modelu - długą, wyprofilowaną maskę silnika oraz krótki tył. Charakteru nadają też nisko poprowadzona linia dachu, szeroka sylwetka, mocno pochylone szyby, trójwymiarowe reflektory oraz nowy kształt przedniego pasa. Wersja cabrio została wyposażona w wielowarstwowy dach płócienny.

Przy powstawaniu wnętrza projektanci inspirowali się wyglądem kokpitu samolotu - świadczą o tym duże, czytelne wskaźniki oraz ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Kabina stała się bardziej przestronna dzięki szerszemu nadwoziu oraz nowym tylnym zawieszeniem. Podróżujący Mustangiem mają więcej miejsca do dyspozycji przede wszystkim na wysokości ramion i bioder. Zwiększeniu uległ również bagażnik.

Zgodnie z zapowiedziami producenta model posiada dopracowany układ jezdny zestrojony z uwzględnieniem wymagań europejskich klientów. Najmocniejszą wersją jest 5-litrowa jednostka V8 (426 KM, 529 Nm). Do dyspozycji są też 3,7-litrowy motor V6 oraz nowy, 2,3-litrowy silnik EcoBoost. Wyposażono go w bezpośredni wtrysk paliwa, układ zmiennych faz rozrządu oraz turbodoładowanie. Jednostka EcoBoost generuje 309 KM mocy i 407 Nm momentu obrotowego dzięki nowatorskiemu kolektorowi dolotowemu i specjalnej konstrukcji turbosprężarki. Motor współpracuje z automatyczną skrzynią biegów dostępną w połączeniu z łopatkami do zmiany przełożeń montowanymi przy kierownicy.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro