Ford Focus

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Marek Wieliński

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

/ 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

10 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

11 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

12 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

13 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

14 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

15 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

16 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

17 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

18 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

19 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

20 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

21 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

22 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

23 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

24 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

25 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

26 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

27 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

28 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

29 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

30 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

31 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

32 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

33 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

34 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

35 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

36 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

37 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

38 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

39 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

40 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

41 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

42 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

43 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

44 / 44Powrót do korzeni

Obraz
© WP.PL/Marek Wieliński

Odnowiony Ford Focus w wersji FL 2015 to przede wszystkim nowoczesne technologie, odświeżona, dojrzalsza stylistyka, ale przede wszystkim - wielki powrót do korzeni. Inżynierowie intensywnie popracowali nad kalibracją zawieszenia i nieco je usztywnili, co zaowocowało świetnym prowadzeniem. Najnowszy Focus daje jeszcze więcej frajdy z jazdy, niż w przypadku pierwszej generacji. Świetnie wpisuje się w zakręty i udowadnia, że nie potrzebujesz wielkiego i bardzo mocnego silnika, by być naprawdę szybkim. Zwinność, stabilność i przyczepność to klucze do dynamicznej, ale bezpiecznej i przyjemnej jazdy. I przede wszystkim o nią właśnie chodzi w nowym Focusie.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025