WAŻNE
TERAZ

Nie było czego zbierać. Iga rozbita w Wuhan!

Ford Fiesta

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

/ 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

10 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

11 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

12 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

13 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

14 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

15 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

16 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

17 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

18 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

19 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

20 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

21 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

22 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

23 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

24 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

25 / 25Z rajdowym rodowodem

Obraz
© Szymon Jasina

Miejskie samochody powinny być przede wszystkim praktyczne, a jeśli do tego posiadają cechy auta sportowego, to mamy gotowy przepis na świetną zabawę. Właśnie taka jest Fiesta ST, która wzorem starszego brata Focusa pokazuje jak powinny byś zrobione hot-hatche.

Za napęd nowej Fiesty ST odpowiada turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l, który produkuje 182 KM i 240 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 6,9 s, a prędkość maksymalna to 220 km/h.

Dzięki idealnemu zestrojeniu zawieszenia mały Ford połyka zakręty w tempie ekspresowym, cały czas pewnie trzymając się nawierzchni. Niezależnie od typu zakrętu Fiesta zapewnia wzorową przyczepność, pokazując, że wieloletnie doświadczenie w rajdach samochodowych pozwala na przeniesienie sportowych technologii do cywilnych samochodów.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025