Flagowa limuzyna Hyundaia w Polsce

Obraz

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11016/grandeur-hyundai-01.jpeg',550,412) ) |
| --- | Hyundai rozpoczął sprzedaż w Polsce swą flagową limuzynę o nazwie Grandeur, która dotychczas dostępna była tylko w Europie Zachodniej. Jak zapewnia producent „Grandeur został zaprojektowany jako bezpośredni konkurent Volvo S80, Audi A6 i Peugeota 607 osiągając nowy poziom elegancji, wysokiej jakości i wyróżniającej stylistyki.”

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11016/grandeur-hyundai-05.jpeg',550,412) ) |
| --- | Początkowo Grandeur był dostępny jedynie w wersji benzynowej, dlatego też Hyundai Motor Poland zwlekał z polskim debiutem do czasu wprowadzenia wersji wysokoprężnej. Silnik benzynowy, to sześciocylindrowa widlasta jednostka o pojemności 3,3 litra, która uzyskuje moc maksymalną 235 KM. Dzięki tym parametrom auto osiąga prędkość maksymalną 237 km/h, a sprint od 0 do 100 km/h trwa 7,8 sekundy. Diesel 2.2 litra CRDI wykonany jest w technologii Common Rail i w specyfikacji przeznaczonej na Europę osiąga moc maksymalną 155 KM przy 4000 obr./min. oraz moment obrotowy 343 Nm w zakresie 1800-2500 obr./min. Jednostka 2.2 litra CRDi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 202 km/h, zaś sprint 0-100 km trwa 11,4 sekundy. Oba oferowane silniki współpracują z pięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów.

| [

Obraz

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11016/grandeur-hyundai-04.jpeg',550,412) ) |
| --- | Konstruktorzy zadbali o wysoki poziom bezpieczeństwa. Grandeur oferuje osiem poduszek powietrznych, oraz ograniczniki siły napięcia i napinacze pasów. W skład wyposażenia wersji Prestige (jedynej oferowanej w Polsce) wchodzą: czujniki deszczu, czujniki cofania, tempomat, pełna elektryka szyb i lusterek z możliwością ich składania, samościemniające się lusterko wsteczne, komputer pokładowy, reflektory ksenonowe, pamięć ustawienia fotela kierowcy, koła kierowniczego i lusterek zewnętrznych, sterowany przełącznikami na kierownicy system audio ze zmieniarką CD MP3 na 6 płyt i 8 głośnikami, elektrycznie podnoszona zasłona przeciwsłoneczna przy tylnej szybie.

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII
Za Huyndaia Grandeur w wersji benzynowej 3,3 V6 zapłacić trzeba 159900 zł. Diesel 2,2 litra CRDI kosztuje o 10 tys więcej.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯