Fiat 500e

Fiat 500 to samochód, którego największą zaletą jest wygląd nawiązujący do modelu sprzed lat. Ponadczasowa włoska stylistyka po prostu nie może się nie podobać

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

10 / 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

11 / 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

12 / 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka