Fiat 500e

Fiat 500 to samochód, którego największą zaletą jest wygląd nawiązujący do modelu sprzed lat. Ponadczasowa włoska stylistyka po prostu nie może się nie podobać

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

/ 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

10 / 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

11 / 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

12 / 12Po mieście na prąd

Obraz
© zdjęcie producenta

Ten samochód miał nie powstać, a teraz już wiadomo, że Fiat na nim nie zarobi. Mimo to elektryczna odmiana "pięćsetki" zapowiada się jako jeden z ciekawszych aut na prąd. Samochód dla modnych ekologów został oficjalnie zaprezentowany w Los Angeles.

Pod maską znalazł się silnik elektryczny o mocy 111 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm. Takie parametry powinny zapewnić miejskiemu maluchowi niezłe osiągi mimo nieco większego ciężaru. Energia elektryczna magazynowana jest w chłodzonych cieczą akumulatorach litowo-jonowych, które mają pojemność 24 kWh. Pozwalają one na uzyskanie średniego zasięgu 130 km, ale Fiat zapewnia, że podczas spokojnej jazdy po mieście pokonamy nawet 160 km.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła