Ferrari LaFerrari

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

10 / 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

11 / 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

12 / 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka