Ferrari LaFerrari

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

/ 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

10 / 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

11 / 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

12 / 12Hybryda o mocy 963 KM

Obraz
© Marek Wieliński

Ferrari zaprezentowało najmocniejszy, najszybszy i najbardziej nowoczesny samochód w swojej historii. Długo oczekiwany następca modelu Enzo spełnił wszystkie nadzieje fanów motoryzacji. Wygląda lepiej od poprzednika, jest dużo szybszy i wyznacza trendy technologiczne dla całej konkurencji.

Efektem ponad 10 lat pracy jest hybrydowy samochód, który korzysta z silnika V12 o pojemności 6262 cm3 i jednostki elektrycznej, która wywodzi się wprost z Formuły 1. Silnik spalinowy oferuje 800 KM i kręci się do 9250 obr./min. Dodatkowe 163 KM dostarcza napęd elektryczny wykorzystujący moduł odzyskiwania energii podczas hamowania (KERS). Dzięki zastosowaniu lekkiej konstrukcji LaFerrari rozpędza się do 100 km/h w czasie poniżej 3 s, osiągnięcie 200 km/h zajmuje mniej niż 7 s, a prędkość maksymalna wynosi ponad 350 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła