Ferrari J50
Nazwa jest oczywista, gdy poznamy okazję, na którą powstał ten model - na 50. rocznicę obecności włoskiej marki w Japonii. W tym azjatyckim kraju nie brakuje fanów Ferrari, którzy chętnie kupią jeden z 10 egzemplarzy limitowanego J50.
Na japoński jubileusz
Nazwa jest oczywista, gdy poznamy okazję, na którą powstał ten model – na 50. rocznicę obecności włoskiej marki w Japonii. W tym azjatyckim kraju nie brakuje fanów Ferrari, którzy chętnie kupią jeden z 10 egzemplarzy limitowanego J50.
Ferrari J50 otrzymało ten sam silnik podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który montowany jest w 488. Dzięki dodatkowej pracy inżynierów udało się z niego wykrzesać dodatkowe 20 KM i limitowanym modelu dostarcza on 690 KM. Nie zmieni to szczególnie osiągów, ale pozwoli przyszłym właścicielom poczuć się jeszcze bardziej wyjątkowo.
Na japoński jubileusz
Nazwa jest oczywista, gdy poznamy okazję, na którą powstał ten model – na 50. rocznicę obecności włoskiej marki w Japonii. W tym azjatyckim kraju nie brakuje fanów Ferrari, którzy chętnie kupią jeden z 10 egzemplarzy limitowanego J50.
Ferrari J50 otrzymało ten sam silnik podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który montowany jest w 488. Dzięki dodatkowej pracy inżynierów udało się z niego wykrzesać dodatkowe 20 KM i limitowanym modelu dostarcza on 690 KM. Nie zmieni to szczególnie osiągów, ale pozwoli przyszłym właścicielom poczuć się jeszcze bardziej wyjątkowo.
Na japoński jubileusz
Nazwa jest oczywista, gdy poznamy okazję, na którą powstał ten model – na 50. rocznicę obecności włoskiej marki w Japonii. W tym azjatyckim kraju nie brakuje fanów Ferrari, którzy chętnie kupią jeden z 10 egzemplarzy limitowanego J50.
Ferrari J50 otrzymało ten sam silnik podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który montowany jest w 488. Dzięki dodatkowej pracy inżynierów udało się z niego wykrzesać dodatkowe 20 KM i limitowanym modelu dostarcza on 690 KM. Nie zmieni to szczególnie osiągów, ale pozwoli przyszłym właścicielom poczuć się jeszcze bardziej wyjątkowo.
Na japoński jubileusz
Nazwa jest oczywista, gdy poznamy okazję, na którą powstał ten model – na 50. rocznicę obecności włoskiej marki w Japonii. W tym azjatyckim kraju nie brakuje fanów Ferrari, którzy chętnie kupią jeden z 10 egzemplarzy limitowanego J50.
Ferrari J50 otrzymało ten sam silnik podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który montowany jest w 488. Dzięki dodatkowej pracy inżynierów udało się z niego wykrzesać dodatkowe 20 KM i limitowanym modelu dostarcza on 690 KM. Nie zmieni to szczególnie osiągów, ale pozwoli przyszłym właścicielom poczuć się jeszcze bardziej wyjątkowo.
Na japoński jubileusz
Nazwa jest oczywista, gdy poznamy okazję, na którą powstał ten model – na 50. rocznicę obecności włoskiej marki w Japonii. W tym azjatyckim kraju nie brakuje fanów Ferrari, którzy chętnie kupią jeden z 10 egzemplarzy limitowanego J50.
Ferrari J50 otrzymało ten sam silnik podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 3,9 l, który montowany jest w 488. Dzięki dodatkowej pracy inżynierów udało się z niego wykrzesać dodatkowe 20 KM i limitowanym modelu dostarcza on 690 KM. Nie zmieni to szczególnie osiągów, ale pozwoli przyszłym właścicielom poczuć się jeszcze bardziej wyjątkowo.