ELV001

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu

Obraz
Źródło zdjęć: © MARR

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

/ 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

10 / 10Naprawdę polski samochód

Obraz
© MARR

ELV001 to nazwa prototypowego samochodu elektrycznego, który zrodził się w Mielcu. Dzięki współpracy Mieleckiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz kilku firm z południa kraju, stworzono pojazd, który mógłby być następcą malucha. Trzydrzwiowe auto, które w ponad 90 proc. zostało zaprojektowane przez Polaków, wyglądem nie odbiega od dzisiejszych, światowych standardów. Pod maską próżno jednak szukać tradycyjnego, spalinowego silnika.

Czteroosobowy samochód o długości niespełna czterech metrów i wadze 1,3 tony napędzany jest dwoma motorami elektrycznymi o mocy 15 kW każdy. Mimo tak niewielkiej, jak mogłoby się wydawać, mocy, pojazd świetnie radzi sobie w ruchu miejskim. Przyspieszenia do 100 km/h w 5,5 sekundy może mu pozazdrościć większość aut sportowych.

Projekt i budowa prototypu samochodu z napędem elektrycznym były realizowane w ramach projektu "Budowa rynku pojazdów elektrycznych, infrastruktury ich ładowania – podstawą bezpieczeństwa energetycznego" dofinansowanego z funduszy UE w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.1

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025