Elektryczne samochody BMW

None

Obraz

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

tb/

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

/ 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

10 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

11 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

12 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

13 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

14 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

15 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

16 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

17 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

18 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

19 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

20 / 20Modele i3 oraz i8 - nowa karta historii BMW

Obraz
© zdjęcie producenta

Koncern BMW oficjalnie zaprezentował dwa samochody, które mogą zupełnie zmienić sposób postrzegania tej niemieckiej marki. Miejski Na rynku pojawi się w 2013 r. Elektryczny silnik BMW i3 dysponuje mocą 125 KW, czyli 170 KM i momentem obrotowym 250 Nm. Jednostka będzie w stanie rozpędzić to auto do „setki” w niespełna 8 sekund, a maksymalna prędkość tego napędzanego na tylną oś samochodu zostanie elektronicznie ograniczona do 150 km/h. Jak zapewnia BMW, zasięg elektrycznego samochodu ma wynosić nawet 160 km.

Drugi z ekologicznych BMW to sportowy i8. Napęd samochodu, który będzie można kupić w 2014 r., stanowić mają dwie jednostki: elektryczną i trzycylindrową spalinową. Hybrydowy układ napędowy dostarcza łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy