Peugeot 206 S16
Rajdy samochodowe od samego początku fascynowały rzesze wiernych kibiców, próbujących za wszelką cenę chociażby w niewielkim stopniu dorównać profesjonalnym zawodnikom. Nic zatem dziwnego, że żądni zysku producenci wypuszczają na rynek usportowione wersje niektórych modeli biorących udział w zawodach. Wedle trafnego sformułowania: najlepszą reklamą jest sport, Peugeot postanowił wypromować miejską 206. Dwa tytuły mistrzowskie serii WRC rozsławiły małego lwa. Dziś topowy, 177-konny wariant RC nadal kosztuje dosyć sporo; nie oznacza to jednak, że 206 nie jest wart uwagi. Wyraźnie tańsza okazuje się wersja S16 będąca swoistym wstępem do RC. Nieznacznie usportowiona sylwetka skrywa solidne kubełkowe fotele, idealne do miejskich szaleństw, jak i mechanikę z pazurem.
Znany z innych większych modeli koncernu PSA wolnossący benzyniak 2.0 16V generuje 135 KM i 190 Nm. Niska masa, utwardzone zawieszenie i akceptowalne osiągi - 8.9 s do setki i 210 km/h szybkości maksymalnej dadzą sporo radości nocą.