W sierpniu marka Ford znów zajęła drugie miejsce w miesięcznym zestawieniu sprzedaży nowych aut osobowych na polskim rynku. Tym razem uzyskano wynik na poziomie 2 251 egzemplarzy, czyli o 44% więcej niż w sierpniu ubiegłego roku.
Na markę Ford przypadł w sierpniu ponad 10-proc. udział w polskim rynku nowych aut. To daje piąte miejsce w rankingu krajów europejskich. Większy udział rynkowy Ford zapewnił sobie tylko w Turcji, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz na Węgrzech.
Przypomnijmy, że w lipcu Ford też był drugą najchętniej kupowaną marką samochodów osobowych w Polsce. Do klientów trafiło wówczas 2 506 pojazdów.
W okresie styczeń-sierpień sprzedaż aut osobowych marki Ford w Polsce wyniosła łącznie 18 314 sztuk (+13,4 proc.), co daje udział rynkowy na poziomie 8,45 proc. i czwarte miejsce w rankingu czołowych marek.
Źródło: Samar.pl