Dwa razy E30 bez dachu

None

Obraz

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

/ 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

10 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

11 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

12 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: fabrycznie R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min; swap na M52B28, R6, 2793 ccm, 193 KM przy 5300 obr./min i 280 Nm przy 3950 obr./min; układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
UKŁAD HAMULCOWY: wydajniejsze podwójne wspomaganie układu, wentylowane tarcze Zimmermann wraz z klockami
ZAWIESZENIE: *gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
*
KOŁA:
16-calowe trzyczęściowe felgi Schmidt ML 3TLG o szerokości 10 cali z tyłu i 9 z przodu; opony w rozmiarze 215/40 z tyłu i 205/40 z przodu
NADWOZIE: odświeżony lakier
WNĘTRZE: nowa skórzana tapicerka, kierownica z drewnianym wieńcem, aluminiowa gałka zmiany biegów
AUDIO: zestaw głośników Helix, radio Clarion CZ509E
WŁAŚCICIEL: Kamil

13 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

14 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

15 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

16 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

17 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

18 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

19 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

20 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

21 / 21Ostatni powiew lata

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E30 325iC SILNIK: R6, 2494 ccm, 170 KM przy 5800 obr./min i 222 Nm przy 4300 obr./min.
ZAWIESZENIE: gwintowany zestaw K-Sport w specyfikacji Street z regulacją twardości i kąta pochylenia przednich kół
KOŁA: 16-calowe trzyczęściowe skręcane obręcze BBS RS o szerokości 9 cali z tyłu i 8 z przodu; opony w rozmiarze 235/35 z tyłu i 195/40 z przodu
NADWOZIE: nowy lakier w odcieniu Alpinweiss 2, przednie lampy Black Hella, tylne klosze Startec, dokładka pod przednim zderzakiem z pakietu M-Technik I
WNĘTRZE: wyczyszczona i zregenerowana skórzana tapicerka, zmieniona kierownica i gałka zmiany biegów
WŁAŚCICIEL: Dawid

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro