Dodge Viper SRT10 ACR

None

Obraz

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

/ 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

10 / 10Dodge Viper SRT10 ACR

Obraz

Legendarny Dodge Viper to drogowy osiłek. 10 cylindrów, ponad 8 litrów pojemności oraz moc znacznie przekraczająca 500 KM czynią z niego króla lewego pasa autostrad. Nieco toporna konstrukcja „Żmii” ułatwia jej tuning. Ostatnio zaprezentowany pakiet modyfikacji otrzymał tajemniczą metkę ACR. Rzut oka na suche dane techniczne nie wprawia w osłupienie. W końcu 600 KM to niewiele więcej, niż w fabrycznym Viperze. Poprawę osiągów postanowiono uzyskać w obecnie najbardziej popularny sposób, czyli poprzez zmniejszenie masy oraz bardziej bezkompromisowe zestrojenie zawieszenia.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy