DeltaWing z pomocą Nissana

Projekt nazwany DeltaWing ma dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

/ 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

10 / 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

11 / 11Samochód wyścigowy przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochody wyścigowe już od wielu lat wyglądają bardzo podobnie. Mamy bolidy z odsłoniętymi kołami w stylu Formuły 1 i prototypy Le Mans, a coraz bardziej surowe przepisy nie dają miejsca na innowacje. Projekt nazwany DeltaWing ma jednak dokonać małej rewolucji i w 2012 w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans wystartuje z testem nowego typu pojazdu.

Samochód nazwany DeltaWing nie spełnia wymogów wyścigu i nie będzie klasyfikowany, ale uzyskał pozwolenie na start. Inżynierowie Nissana chcą pokazać, że pojazd przypominający bolidy bijące rekordy prędkości może sprawdzić się też w wyścigu.

DeltaWing będzie wyposażony w silnik o pojemności 1,6 l, który ma produkować zaledwie 300 KM - dwa razy mniej od samochodów LMP1 wygrywających w Le Mans. Jednak przedstawiciele Nissana zapewniają, że dzięki opływowemu nadwoziu moc ta wystarczy do zapewnienia osiągów pomiędzy klasami LMP1 i LMP2. Trzymamy kciuki za powodzenie projektu, gdyż trochę świeżości w sporcie motorowym zawsze wychodzi na dobre.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła