Dawid i Goliat od Brabusa

Obraz

Dzieli je przepaść jeśli chodzi o osiągi, cenę, moc silnika, czy liczbę cylindrów. Łączy zaś niezwykły stopień ekskluzywności i pietyzm z jakim je wykonano.

Dress to impress Zarówno SLR jak i Smart doskonale prezentują się w roli tegorocznych gwiazd Brabusa. Oba połyskują śnieżnobiałym lakierem dostępnym dotychczas tylko w modelu SLR i Maybachu. Dlatego Smart 112 Ultimate zyskuje dodatkowe punkty za wygląd. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że to najładniejszy Smart od 1998 roku, kiedy to zabawne miejskie toczydełko wyjechało po raz pierwszy na ulice i w krótkim czasie stało się elementem krajobrazu Berlina czy Rzymu. Brabus zafundował modelowi For Two Cabrio niezwykłą metamorfozę. Z nadmuchanymi błotnikami, 18-calowymi kołami i czerwoną tapicerką w kolorze "lipstick red" wygląda naprawdę słodko. A jeszcze lepiej z ciemno bordowym zaciągniętym miękkim dachem.

Obraz

SLR Brabus niczego nie udaje Swoim wyglądem równocześnie poraża i onieśmiela. Jawnie i dość wulgarnie okazuje swą potęgę chwaląc się firmową metką z logo tunera umieszczoną w najmniej odpowiednim miejscu - na masce.

Tuner z Bottrop nie byłby sobą, gdyby nie dodał od siebie kilku koni mechanicznych. Już "seryjny" SLR ma ich w zanadrzu, dlatego 650 KM wyczarowanych z doładowanego 5,5 litrowego silnika musi wystarczyć. I starcza. Rozpędzenie do 100 km/h w 3,6 i możliwość osiągnięcia 337 km/h na pewno zrobi mega wrażenie na kolegach z klubu golfowego, bądź nie zrobi żadnego na kolegach z Dubaju.

Obraz

Smart Ultimate 112 nie jest tak mocny, choć 112 KM uzyskane z 3-cylindrowego doładowanego silniczka pozwalają osiągnąć 60 km/h w zaledwie 3,9 sekund. W mieście mały Smart nie daje szans nawet szybkim skuterom. Poza miastem jest gorzej, ale jeśli starczy ci odwagi, możesz nim gnać nawet 170 km/h! Na więcej nie pozwala elektronika.

Choć na stoisku Brabusa w Genewie biały SLR Cabrio przyciągał wzrok bardziej niż jakikolwiek inny samochód w promieniu 100 metrów, uroczy Smart ma większą siłę rażenia otoczenia. Po pierwsze, wzbudza autentyczną sympatię i jadąc nim jest wielce prawdopodobne, że wielu ludzi się do ciebie uśmiechnie. Natomiast jeśli nie wyglądasz jak Brad Pitt, czy George Clooney, za kierownicą SLR-a będziesz wyglądał delikatnie mówiąc - śmiesznie. Podobnie jak prowadząc Smarta nie będąc kobietą.

Źródło: Brabus, Mototarget

Źródło artykułu: Moto Target

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025