Daewoo Nubira 1,6 16V

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

/ 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

10 / 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

11 / 11Tanio i solidnie?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wytwory koreańskiej motoryzacji od zawsze kojarzyły się jednoznacznie z tandetą, archaicznymi rozwiązaniami technicznymi i atrakcyjną ceną. Dziś miano motoryzacyjnej fuszerki z dumą i wielkim zaangażowaniem z roku na rok przejmują chińscy producenci, niedoścignieni mistrzowie podróbek. Kilka lat przed koreańskim zrywem jakościowym Daewoo, wspominane z sentymentem przez Polaków, z sukcesami rozpoczęło rywalizację z europejskimi graczami. Filarem ówczesnej oferty marki pozostającej w cieniu Hyundaia i Kii był kompaktowy Lanos cieszący się ogromnym powodzeniem. Nieco mniejszy popyt notowano na sytuowaną segment wyżej Nubirę, w teorii będącej klasowym odpowiednikiem Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Cóż, o jakimkolwiek podbieraniu klienteli nie było oczywiście mowy z oczywistych, nie tylko jakościowych pobudek. Niemniej, nawet nastoletnie azjatyckie średniaki wyceniane na śmieszne kwoty, potrafią służyć w gospodarstwie domowym.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3