Dacia Duster

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

/ 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

10 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

11 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

12 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

13 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

14 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

15 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

16 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

17 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

18 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

19 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

20 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

21 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

22 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

23 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

24 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

25 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

26 / 26Budżetowy SUV

Obraz
© WP.PL

Moda na SUV-y nie omija żadnej gałęzi rynku. Niegdyś samochody tej klasy musiały być ogromne i luksusowe, jednak ponieważ również mniej zamożni klienci chcą zasiąść za kierownicą SUV-a, to dzisiaj każdy znajdzie coś dla siebie. Osoby z mniejszym portfelami chętnie zaglądają do salonów Dacii, gdzie od chwili premiery Duster cieszy się ogromną popularnością. Teraz na rynku dostępna jest odświeżona wersja po liftingu.

Duster nie jest rasową terenówką, ale w cenie 59 000 zł za najtańszą odmianę 4x4 staje się ciekawa propozycją dla osób, które potrzebują zjechać z utwardzonych szlaków. Dzięki elektronicznej blokadzie dyferencjału uterenowiona Dacia radzi sobie poza asfaltem całkiem sprawnie.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła