Dacia Duster

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

/ 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

10 / 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

11 / 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

12 / 12Lifting i nowy silnik

Obraz
© zdjęcie producenta

Dacia przedstawiła nowe zdjęcie liftingowanego Dustera, który debiutował podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Zmieniony przód budżetowego SUV-a prezentuje się bardziej terenowo i nowocześnie. Większe zmiany nastąpiły w środku Dustera. Pośrodku nowej deski rozdzielczej pojawiła się konsola obramowana dwoma pionowymi elementami. Do wyboru są cztery nowe tapicerki, w tym jedna skórzana.

W ofercie znalazł się nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l, który dostarcza 125 KM i 205 Nm. Dacia zapewnia, że ta jednostka napędowa, przy napędzie na jedną oś, może pochwalić się średnim zużyciem paliwa równym 6,3 l/100 km. Pozostałe silniki pozostały niezmienione - benzyniak o pojemności 1,6 l oferuje 105 KM, natomiast 1,5-litrowy diesel dostępny jest w wersji 90- i 110-konnej. Dacia poinformowała również, że w modelach z 6-biegową przekładnią poziom hałasu przy 130 km/h będzie taki, jak w starym modelu przy 90 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro