CX-5

None

Obraz

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

/ 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

10 / 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

11 / 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

12 / 12Przełomowy suv

Obraz
© zdjęcie producenta

Światowa premiera kompaktowego suva CX-5 ma być dla Mazdy początkiem nowej ery. Auto jest bowiem pierwszym pojazdem firmy, który w pełni używa technologii Skyactive i nowy język stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 - dieslem Skyactiv-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym Skyactiv-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią Skyactiv-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną Skyactiv-MT.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka