Citroen Grand C4 Picasso

Model Grand od podstawowego Picasso różni się nie tylko długością, ale też wyglądem

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

10 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

11 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

12 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

13 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

14 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka