Citroen Grand C4 Picasso

Model Grand od podstawowego Picasso różni się nie tylko długością, ale też wyglądem

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

/ 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

10 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

11 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

12 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

13 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

14 / 14Siedmiomiejscowy minivan

Obraz
© zdjęcie producenta

Podobnie jak mniejsze Picasso, tak też model Grand wykorzystuje nową platformę EMP2, dzięki czemu udało się zmniejszyć ciężar samochodu o 110 kg. Nowy model ma taką samą długość jak poprzednia generacja (4,59 m), ale zwiększono rozstaw osi do 2,84 m. Citroen zapewnia, że nowy model jest bardziej przestronny w drugim i trzecim rzędzie foteli, a nowe drzwi zapewniają lepszy dostęp do dwóch tylnych miejsc. W konfiguracji 5-miejscowej bagażnik mieści 645 l, a po maksymalnym przesunięciu drugiego rzędu do przodu ponad 700 l.

Wśród silników znajdzie się oszczędny diesel o mocy 90 KM. Citroen chwali się też 2-litrową jednostką BlueHDI oferującą 150 KM, która ma zapewnić emisję CO2 na poziomie 110 g/km. Najprawdopodobniej oferta silnikowa będzie kopią tej z mniejszego modelu Picasso.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne