Citroen DS4 1.6 HDI So Chic

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Obraz

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

/ 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

10 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

11 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

12 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

13 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

14 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

15 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

16 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

17 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

18 / 18Wysoka cena oryginalności

Obraz

Serią DS Citroen zamierza zjednać sobie europejskich nabywców z zasobnymi portfelami. Czy znajdzie się wielu chętnych do wyłożenia sporej sumy za francuza?

Design kompaktu odważnie pukającego do drzwi klasy premium wyraźnie odcina się od ulicznej szarości. Przy właściwym doborze zewnętrznych akcesoriów auto może wywoływać przyspieszone bicie serca. Prezentuje się równie dobrze, a może nawet lepiej niż konkurencja z Włoch - Alfa Romeo Giulietta. Dotyczy to zwłaszcza tyłu, gdzie zachodzące na błotniki lampy i ciekawie wyprofilowany zderzak, tworzą zgrabną całość.

Równie ciekawie przedstawia się sytuacja wewnątrz pojazdu. Mimo, iż kokpit wyda się znajomy użytkownikom C4, to nie powinno budzić wątpliwości, że mamy do czynienia z projektem, w przypadku którego najważniejsze było poczucie dobrego smaku. Nasze największe zainteresowanie wzbudziły materiały wykończeniowe. Ich zdecydowana większość jest miękka i przyjemna w dotyku.

Citroen przygotował jednostki napędowe dla miłośników oszczędności jak i tych nastawionych stricte na sport. Opracowany wspólnie z inżynierami BMW turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 to propozycja dla wymagających klientów. Uznaliśmy, że optymalnym wyborem będzie 1.6 HDI, dlatego postanowiliśmy mu się bliżej przyjrzeć. Dla osób, które nie spodziewają się sportowego przyspieszenia, silnik będzie zadowalający zarówno pod względem dynamiki jak i spalania.

Samochód nie jest tani, jednak wyszukany styl i podążanie za modą zawsze wymagały od zainteresowanych zasobnego portfela.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła