Citroen C4 WRC

None

Obraz

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

/ 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

10 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

11 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

12 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

13 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

14 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

15 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

16 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

17 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

18 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

19 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

20 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

21 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

22 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

23 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

24 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

25 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

26 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

27 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

28 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

29 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

30 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

31 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

32 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

33 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

34 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

35 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

36 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

37 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

38 / 38Citroen C4 WRC

Obraz

Citroën C4 nie różni się wiele od pozostałych samochodów klasy WRC. Posiada nadwozie o długości ponad 4 metrów, permanentny napęd na cztery koła, 6-biegową, sekwencyjną skrzynię biegów oraz masę w granicach 1230 kg. Został również wyposażony w dwulitrowy, turbodoładowany silnik. Zgodnie z przepisami, powinien mieć nie więcej niż 300 KM. Szacuje się jednak, że osiąga o 15-30 KM ponad normę. Niemniej zasadniczy wpływ na doskonałą dynamikę pojazdu ma moment obrotowy, wynoszący w zależności od ustawień komputera sterującego silnikiem około 570 Nm! Potężna siła jest w stanie katapultować zatrzymane auto do 100 km/h w czasie poniżej 4 sekund!

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka