Citroen C4 Picasso

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

/ 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

10 / 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

11 / 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

12 / 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

13 / 13Lżejszy i bardziej oszczędny

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Citroen C4 Picasso otrzymał charakterystyczne "przymrużone" przednie reflektory, które od razu rzucają się w oczy i wyróżniają francuskie auto na tle konkurencji. Sylwetka samochodu pozostała zbliżone do tego, co znamy z poprzednich kompaktowych minivanów Citroena, jednak nowa platforma EMP2 pozwoliła na bardzo ważne zmiany.

W środku udało się połączyć nowoczesny styl z praktyczną stroną niezbędną w autach tego segmentu. Przestronność wnętrza jest potęgowane dzięki seryjnej panoramicznej przedniej szybie i dużemu przeszklonemu dachowi. Łączna powierzchnia szyb w tym modelu to aż 5,3 m2. Asymetryczna deska rozdzielcza łączy różnorodne kolory i materiały.

Nowy Citroen C4 Picasso jest pierwszym kompaktowym minivanem z konwencjonalnym silnikiem spalinowym, który wykazuje emisję poniżej 100 g CO2/km. Silnik e-HDi 90 KM Airdream, montowany z najnowszej generacji 6-przełożeniową manualną elektronicznie sterowaną skrzynią biegów ETG6, emituje tylko 98 g CO2 /km, tzn. spala w cyklu mieszanym 3,8 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro