Citroen C4 L 

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

/ 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

10 / 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

11 / 11Wymuszony przez rynek

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C4 znany jest u nas jako hatchback, jednak już pierwsza generacja w wielu krajach była sprzedawana w wersji sedan. Podobnie jest z drugą odsłoną tego modelu. Nowy C4 L jest też pierwszym samochodem zaprojektowanym przez studio projektowe Citroena z Szanghaju. Model ten ma być produkowany we wszystkich miejscach w których będzie sprzedawany, czyli między innymi w Wuhan w Chinach (jeszcze w 2012 roku) i w rosyjskiej Kaludze, gdzie produkcja ruszy w pierwszej połowie 2013 roku.

Citroen tłumaczy, że główną zaletą C4 L będzie wygodna tylna kanapa, dzięki której nawet długie podróże nie będą męczące dla pasażerów. Sedan ma też oferować bogatą listę dodatków, a wśród nich system bezkluczykowy, GPS z ekranem dotykowym, kamerę cofania, ogrzewaną przednią szybę i jonizator powietrza.

Klienci będą mogli wybrać jeden z trzech silników benzynowych. Dwa z nich to efekt współpracy koncernu PSA z BMW, czyli jednostki THP 150 i 170, trzecim jest silnik VTi 135. Wszystkie motory będą mogły współpracować z nową skrzynią automatyczną lub 6-biegową przekładnią sekwencyjną.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka