Citroen C4 Cactus

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

10 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

11 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

12 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

13 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

14 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

15 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

16 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

17 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

18 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

19 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

20 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

21 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

22 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

23 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

24 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

25 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

26 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

27 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

28 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

29 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

30 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

31 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

32 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

33 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

34 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

35 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

36 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

37 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

38 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła