Citroen C4 Cactus

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

/ 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

10 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

11 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

12 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

13 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

14 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

15 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

16 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

17 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

18 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

19 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

20 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

21 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

22 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

23 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

24 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

25 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

26 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

27 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

28 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

29 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

30 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

31 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

32 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

33 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

34 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

35 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

36 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

37 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

38 / 38Samochód z pomysłem

Obraz
© WP.PL

Citroen 2 CV był samochodem prostym, tanim. Podobna idea przyświecała stworzeniu Cactusa. Wyróżnia się nie tylko stylizacją nadwozia, ale też oryginalnie zaprojektowanym wnętrzem i wysokim poziomem funkcjonalności. Jego cena bazowa to 51 900 zł.

Citroen od zawsze słynął z innowacji, ale tym samochodem rewolucjonizuje segment miejskich crossoverów. Ma 416 centymetrów długości i kształt, obok którego nie przejdziemy obojętnie. Wszędzie gdzie się pojawia, wzbudza sensację. Za kilkadziesiąt lat może mieć podobny status, jak dziś model 2CV. Jako pierwsze auto na świecie, otrzymał system "Airbumb" - boczne osłony, chroniące przed skutkami drobnych uderzeń.

* JAK JEŹDZI CITROEN C4 CACTUS? ZOBACZ NASZ WIDEOTEST * My testowaliśmy wersję z oszczędnym silnikiem Diesla 1,6 e-HDI, sprzężonym ze zautomatyzowaną skrzynią mechaniczną ETG 6. Samochód z tą jednostką to i dodatkowym wyposażeniem to wydatek rzędu ok. 66 000 zł. Jednostka e-HDI zapewnia mu prędkość maksymalną 188 km/h, przyspieszenie do setki w 12,6 sekundy i według producenta - tylko 3,5 l/ 100 km. W rzeczywistości w trasie można osiągnąć wynik 4,2, a w mieście - ok. 6,0 - 6,2 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka