Citroen C3 Aircross

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Tomasz Budzik
Tomasz Budzik

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

/ 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

10 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

11 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

12 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

13 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

14 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

15 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

16 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

17 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

18 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

19 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

20 / 20Francuski szyk w mieście

Obraz
© WP.PL | Tomasz Budzik

Europa należy do SUV-ów i crossoverów. Choć definicje te są dziś mało precyzyjne, okazują się nad wyraz pojemne. Citroen przedstawia swoje nowe dziecko jako kompaktowego SUV-a. Z formalnego punktu widzenia można mieć wątpliwości, czy samochód o długości 4,15 m jest kompaktowy, a także czy auto, które nie dysponuje opcją z napędem na cztery koła, jest SUV-em. Nie oznacza to jednak, że C3 Aircrossa czeka porażka. W gruncie rzeczy może być zupełnie przeciwnie.

Nowy Citroen C3sprzedaje się lepiej niż sądzili jego twórcy w dużej części jest to zasługa wyglądu karoserii tego modelu i jego wnętrza, a także wysokiego komfortu jazdy nim. Ten sam klucz postanowiono zastosować w przypadku C3 Aircrossa. Auto z zewnątrz może się podobać. „Francuz” wyróżnia się dwudzielnym przodem, na który składają się wąskie, LED-owe światła tuż pod pokrywą silnika oraz duże reflektory umieszczone w segmencie zderzaka. Z tyłu uwagę przykuwają spójnie zaprojektowane światła, będące kopią tego elementu z modelu C3.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka