Citroen C3 

Większość producentów samochodów stara się zaprojektować każdy model tak, by mógł być autem dla każdego. Citroen wybrał jednak inną drogę. Nowa generacja miejskiego C3 zwraca uwagę futurystycznym wyglądem, ciekawymi rozwiązaniami i komfortem jazdy. Do gustu bardziej przypadnie jednak paniom.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

10 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

11 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

12 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

13 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

14 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

15 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

16 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

17 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

18 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

19 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

20 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

21 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

22 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

23 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

24 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

25 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

26 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

27 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

28 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

29 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

Tomasz Budzik, Wirtualna Polska

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne