Citroen C3 

Większość producentów samochodów stara się zaprojektować każdy model tak, by mógł być autem dla każdego. Citroen wybrał jednak inną drogę. Nowa generacja miejskiego C3 zwraca uwagę futurystycznym wyglądem, ciekawymi rozwiązaniami i komfortem jazdy. Do gustu bardziej przypadnie jednak paniom.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

/ 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

10 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

11 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

12 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

13 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

14 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

15 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

16 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

17 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

18 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

19 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

20 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

21 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

22 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

23 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

24 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

25 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

26 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

27 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

28 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

29 / 29cadcda

Obraz
© Tomasz Budzik

Poprzednie generacje francuskiego samochodu miejskiego były wyraźnie skierowane do kobiet. W przypadku nowego C3 ten trend wyraźnie osłabł. Citroen postawił na śmiałą stylistykę. Wysoko poprowadzona linia maski przywodzi na myśl modne crossovery. Nie jest to przypadek, bo samochód ten pełnymi garściami czerpie z modelu C4 Cactus. Światła C3 zostały zgrupowane w trzech sekcjach. Boczny poziom okien jest stosunkowo niski, co zapewnia niezłą widoczność. Projektując tył, czerpano zapewne z DS3, który ma podobne światła i proporcje pozostałych elementów. Na uwagę zasługują spore możliwości w dziedzinie indywidualizacji auta. Dach może mieć inną barwę niż reszta karoserii, co daje nam 36 kombinacji kolorystycznych.

Tomasz Budzik, Wirtualna Polska

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka