Citroen C-Elysee

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

/ 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

10 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

11 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

12 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

13 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

14 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

15 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

16 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© Michał Grygier

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

17 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

18 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

19 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

20 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

21 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

22 / 22Zwyciężyć prostotą

Obraz
© zdjęcie producenta

Citroen C-Elysee mierzy 4,43 metra długości, 1,71 metra szerokości oraz 1,47 metra wysokości. W dodatku, jednym z ważniejszych parametrów jest rozstaw osi wynoszący 2,65 metra - jeden z największych w klasie. Wymiary są zatem całkiem spore, a to obiecuje dużą ilość miejsca wewnątrz. Wsiadając do środka i zajmując miejsce za kierownicą, odnosi się wrażenie obcowania z samochodem o klasę wyższym. Miejsca jest bardzo dużo! W dodatku, nie tylko z przodu jest przestronnie, tylna kanapa prezentuje bowiem imponującą ilość miejsca na nogi.

Pod maską znajdziemy gamę jednostek napędowych o raczej przeciętnych chęciach do współpracy. Citroen nazywa je "optymalnymi silnikami", my je nazwiemy dość słabymi silnikami. Ale nie przesądzajmy od razu. Dla starszej osoby, która auta używa do przemieszczania się z punktu A do punktu B, moce w zupełności wystarczają. A to są przecież adresaci tego modelu.

Czym jest zatem Citroen C-Elysee? To jakby najprostsze podejście do samochodu dla rodziny. Najprostsze i jak udało nam nieoficjalnie się wyciągnąć od przedstawiciela marki na Polskę - także najtańsze. Cena będzie bardzo kusząca!

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka