| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8671/chevroletlacetti01.jpg',550,365) ) |
| --- | Europejskie Chevrolety pozycjonowane są jako praktyczne i funkcjonalne auta, które zapewnić mają komfort i bezpieczeństwo za rozsądną cenę. Dlatego tak dotkliwie odczuwalny był w ofercie kompaktowych aut tej marki brak silników wysokoprężnych, które poszukują dbający o ekonomikę eksploatacji kierowcy. Teraz ma się to zmienić wraz z wprowadzeniem napędzanego dieslem modelu Lacetti.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/pjpeg/8671/chevroletlacetti04.jpg',550,365) ) |
| --- | Podczas bolońskiego salonu samochodowego zadebiutuje Chevrolet Lacetti TCDi napędzany dwulitrową turbodoładowaną jednostką wysokoprężną. Silnik pracujący w technice common-rail osiąga moc maksymalną 121 KM przy 3,8 tys obr/min, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 280 Nm @ 2 tys obr/min. Dzięki tym parametrom Lacetti TCDi przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,8 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 188 km/h.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11128/lacetti-wagon-02.jpeg',550,363) ) |
| --- | Producent liczy, że wprowadzenie wersji wysokoprężnej znacznie ożywi sprzedaż modelu Lacetti, który w ciągu 3 lat od wprowadzenia na rynek europejski znalazł 160 tys nabywców. Czy rzeczywiście tak się stanie, przekonamy się po ogłoszeniu cen Chevroleta Lacetti TCDi.