Camaro ZL1 1LE
W Europie go nie kupisz
Dla tych, którzy uważają, że salonowe Camaro to za mało, Chevrolet przygotował wersję ZL1 z 640 końmi mechanicznymi gotowymi na każdy rozkaz kierowcy. Taki samochód podczas jazdy po ulicach z pewnością daje ogrom frajdy, ale na torze wyśrubowane parametry przerastają możliwości trakcyjne. Dlatego też powstała odmiana ZL1 1LE.
W niej sensem zmian jest poprawa aerodynamiki. Nisko poprowadzone, wydatne, przypominające skrzydło samolotu elementy z przodu i rzucający się w oczy spojler z tyłu zapewniają Camaro rzadko spotykany docisk podczas szybkiej jazdy. Pakiet 1LE zawiera również zmiany w zawieszeniu i elementy wykonane z włókna węglowego. Dowodem na to, że ten zestaw poprawia własności Camaro, jest doskonały czas uzyskany przez samochód na północnej pętli toru Nürburgring – 7minut 16sekund i 4 setne. To wynik o dwie sekundy lepszy niż czas uzyskany przez Porsche 911 GT2 RS.