Cadillac Esclade

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

/ 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

10 / 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

11 / 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

12 / 12Amerykański król SUV-ów

Obraz
© zdjęcie producenta

Stylistycznie nowy Escalade łączy elementy znane z innych modeli Cadillaca i typową dla wielkich amerykańskich SUV-ów, kanciastą sylwetkę. Masywna osłona chłodnicy podkreśla wizerunek tego samochodu i ma zapewnić, że cały czas Escalade będzie postrzegany jako wyznacznik luksusu i pozycji swojego właściciela.

Pod maską nie ma niespodzianki. Dostępna jest tylko jedna jednostka, silnik V8 EcoTec3 o pojemności 6,2 l, który oferuje 426 KM i 623 Nm. Producent obiecuje, że większy moment obrotowy dostępny jest już na niskich obrotach, co wyraźnie ma się przekładać na lepsze osiągi. Za zmianę biegów odpowiada 6-biegowy automat, a moc może być przenoszona na tylną lub obie osie.

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury