Beskid B - "francuskie" wnętrze
Warto zwrócić uwagę na deskę rozdzielczą, jaką przewidziano dla Beskida B. Naszpikowany kolorowymi kontrolkami zespół zegarów, a także nietypowe miejsca umieszczenia klaksonu oraz podstawowych przełączników kontrolujących pracę świateł i wycieraczek, przywodzą na myśl dokonania francuskiej motoryzacji.
Opracowany przez Polaków samochód nigdy nie wszedł do produkcji. Dlaczego tak się stało? W latach osiemdziesiątych koncerny samochodowe, które zmuszone były do ostrej rywalizacji, stały się w pełni świadome tego, z jaką dbałością o koszt wytworzenia poszczególnych elementów należy projektować nowe modele aut. Szczególnie te małe i tanie. Polska propozycja wymagałaby jeszcze ogromnego nakładu pracy pod względem optymalizacji produkcji. To oznaczało gigantyczne koszty. Zdecydowano się więc na tańszą alternatywę - licencyjną produkcję Fiata Cinquecento.