Beskid B
Choć pierwotna wersja Beskida nie została wdrożona do produkcji, w 1987 roku inżynierowie Bosmala zaprezentowali jego odświeżone oblicze. Samochód pod nazwą Beskid B powstał jedynie jako makieta. W założeniu model był większy od oryginalnego Beskida. Jego wymiary to 3480 mm długości, 1560 mm szerokości oraz 1360 mm wysokości. Rozstaw osi wyniósł 2320 mm, co pozwoliło na wygospodarowanie kabiny pasażerskiej o długości 1710 mm i szerokości 1300 mm. Pojemność bagażnika wynosiła 260 l przy rozłożonych oparciach kanapy i 825 l po ich złożeniu.
Inżynierowie Bosmala zakładali dwa rodzaje napędu dla Beskida B. Słabsza wersja miała posiadać zamontowany wzdłużnie dwucylindrowy silnik połączony z czterobiegową, ręczną skrzynią. Sercem mocniejszego wariantu miał być ułożony poprzecznie, czterocylindrowy motor współpracujący z dysponującą pięcioma przełożeniami skrzynią biegów. Mocniejszą jednostką miał być silnik o pojemności 1,1 l, który planowany był do zastosowania w opracowywanym przez FSO koncepcyjnym modelu Wars.