BMW Z4 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

10 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

11 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

12 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

13 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

14 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

15 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

16 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

17 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

18 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

19 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

20 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

21 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

22 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

23 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

24 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka