BMW Z4 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

/ 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

10 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

11 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

12 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

13 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

14 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

15 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

16 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

17 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

18 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

19 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

20 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

21 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

22 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

23 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

24 / 24Tradycyjny roadster po nowemu

Obraz
© zdjęcie producenta

Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel segmentu roadsterów. Wyróżnia się wyprofilowaną maską silnika, długim rozstawem osi, nisko poprowadzoną linią boczną oraz nisko zawieszonemu tyłowi. Kierowca i pasażer z pewnością odczują niską pozycję siedzącą tuż przed tylną osią. Z nadwoziem komponuje się sztywny, składany dach, który podczas zamykania tworzy płynną linię. Po otwarciu jego 2 elementy składowe umieszczane są w bagażniku jeden na drugim w kompaktowy sposób. Obniżoną sylwetkę podkreślają też przednie słupki polakierowane na czarno.

Charakterystyczne podwójne okrągłe reflektory łączą się z typową dla BMW osłoną chłodnicy w kształcie nerki. Biksenonowe światła mają wąski kształt i zachodzą daleko ponad przednie nadkola. W górnej części kloszy znajduje się pas z diodami LED oraz wkomponowanym oznaczeniem BMW. Zintegrowane kierunkowskazy otoczono chromowanymi obwódkami. Nowością wewnątrz są czarne, błyszczące obramowania centralnych nawiewów powietrza oraz składanego monitora systemu iDrive. Do wyboru będzie wiele możliwości skomponowania kolorystyki wnętrza oraz opcjonalnie elementy drewniane i pakiet M Sport.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy