BMW serii 5 

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

/ 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

10 / 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

11 / 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

12 / 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

13 / 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

14 / 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

15 / 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

16 / 16Tropem „siódemki”

Obraz
© zdjęcie producenta

W wyglądzie BMW serii 5 zmiany są stosunkowo niewielkie, za to od strony technicznej to zupełna nowość. Przede wszystkim model ten korzysta z nowej architektury, dzięki której jest nawet o 100 kg lżejszy (z czego 70 kg wynika z samej konstrukcji podwozia). I to mimo faktu, że nowa „piątka” jest o 36 mm dłuższa, 6 mm szersza i 2 mm wyższa od poprzedniczki. O 7 mm większy rozstaw osi zapewnia więcej miejsca w kabinie (przede wszystkim w drugim rzędzie), natomiast bagażnik urósł tylko nieznacznie i teraz pomieści 530 l. Wnętrze nowego BMW serii 5 wygląda niemal identycznie jak w serii 7, ale konsola środkowa została jeszcze mocniej zwrócona w stronę kierowcy.

Początkowo nowe BMW serii 5 będzie oferowane z czterema turbodoładowanymi silnikami. Benzynowa odmiana 530i będzie mieć pod maską 2-litrową jednostkę o czterech cylindrach i mocy 252 KM, natomiast 540i to już 6-litrowa rzędowa szóstka i 340 KM. Będzie to początkowo najszybsza odmiana, która pozwoli na rozpędzenie niemieckiej limuzyny do 100 km/h w czasie 6,4 s. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać wersję 520d z 4-cylindrową jednostką o mocy 190 KM lub 530d z 6-cylindrowym silnikiem oferującym 265 KM. Wszystkie wersje dostępne są z napędem na tylną oś lub wszystkie cztery koła.

Miesiąc później do oferty dołączy też hybrydowa odmiana 530e (252 KM) i M550i xDrive z V8 o pojemności 4,4 l i mocy 462 KM. Ten drugi model ma osiągać 100 km/h w 4 s, czyli szybciej niż aktualne M5.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro