BMW serii 4
Modernizacja bawarczyka
BMW serii 4 przeszło lifting. Zmiana dotknęła przede wszystkim światła - miejsce ksenonów zajęły diody. Technologię LED spotkamy również w lampach tylnych oraz przednich światłach przeciwmgielnych
BMW serii 4 przeszło lifting. Zmiana dotknęła przede wszystkim światła - miejsce ksenonów zajęły diody. Technologię LED spotkamy również w lampach tylnych oraz przednich światłach przeciwmgielnych.
Pojazd został wyposażono w nowy pas tylny, dla poszczególnych linii przygotowano natomiast dedykowane wloty powietrza. Do wyboru będą dwa nowe lakiery nadwozia - niebieski oraz pomarańczowy. Zaprojektowano również po jednym nowym wzorze obręczy kół dla każdej linii stylistycznej (Advantage, Sport Line, Luxury Line i M Sport). Wewnątrz wzrok przyciągają nowe galwanizowane detale, elementy chromowane oraz konsola środkowa wykończona w błyszczącej czerni. Kolejnym akcentem wizualnym jest podwójne stebnowanie na desce rozdzielczej, a trzy nowe kolory tapicerki oraz trzy nowe listwy zdobne uzupełniają paletę personalizowanych dodatków do wnętrza.
BMW serii 4 Coupe oraz BMW serii 4 Gran Coupe są teraz wyposażone w sztywniejsze zawieszenie. Inżynierowie zmodyfikowali dynamikę wzdłużną i poprzeczną - dotyczy to nie tylko zawieszenia standardowego, ale sportowego zawieszenia M oraz zawieszenia adaptacyjnego. We wszystkich modelach od BMW 430d i BMW 430i wzwyż wyposażenie fabryczne obejmuje wysokowydajne opony.