BMW M6 Gran Coupe

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

/ 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

10 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

11 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

12 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

13 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

14 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

15 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

16 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

17 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

18 / 18Luksus na sportowo

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW zaprezentowało szczegóły swojego nowego 4-drzwiowego coupe - M6 Gran Coupe. Marka zapowiada, że będzie to najbardziej ekskluzywne wydanie serii "M".

Przód pojazdu jest zdominowany przez duże wloty powietrza, instalowane standardowo reflektory adaptacyjne LED i nerkową kratkę przedniego wlotu powietrza. Z boku 4-drzwiowe coupe różni się od BMW M6 Coupe dzięki tylnym drzwiom i powiększonemu o 113 m rozstawowi osi. Nisko przebiegająca linia dachu przechodzi płynnie aż do powierzchni bagażnika, a wraz z górną linią okien i zarysami drzwi oraz szybami bocznymi sięgającymi daleko w słupki C wyraźnie nadaje bryle dynamiki i sportowego charakteru.

Innymi elementami charakterystycznymi są mocno zaznaczone kształty nadkoli, aerodynamicznie zoptymalizowane lusterka zewnętrzne oraz 20-calowe obręcze kół z podwójnymi ramionami. Ze zderzakiem tylnym zintegrowano wykonany z włókna węglowego dyfuzor, który otrzymał zadanie optymalizacji przepływu powietrza wzdłuż podwozia. Włókno węglowe wykorzystano również przy konstrukcji dachu. Kierowca i pasażer przedniego fotela otrzymali skórzane, sportowe siedzenia ze zintegrowanymi prowadnicami pasów bezpieczeństwa. Dzięki składanemu tylnemu oparciu w proporcji 40:60 istnieje możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej z 460 do 1265 l.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka