WAŻNE
TERAZ

Autostrada zablokowana po karambolu. Zginęła kobieta

BMW M135i

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

/ 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

10 / 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

11 / 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

12 / 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

13 / 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

14 / 14320 KM w hatchbacku

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW wprowadza do produkcji jednego z najmocniejszych hot-hatchów w historii. Seria 1 przygotowana przez oddział M dysponuje niesamowitą mocą 320 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym 450 Nm dobywającym się z 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów.

Przy zastosowaniu 8-biegowego automatu model oznaczony M135i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,9 s. W przypadku wykorzystania 6-biegowej przekładni manualnej jest to 5,1 s. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Moc jest przekazywana na tylną oś, co w połączeniu z ze sportowym zawieszeniem ma zapewnić wyjątkowe właściwości jezdne niedostępne w innych hot-hatchach.

Wersję od M poznamy po zmienionych zderzakach, progach i podwójnym wydechu. Oprócz tego samochód pozostaje praktycznym hatchbackiem dobrze sprawdzającym się w mieście.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka