BMW i3 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

10 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

11 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

12 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

13 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

14 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

15 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

16 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro