BMW i3 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

/ 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

10 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

11 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

12 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

13 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

14 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

15 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

16 / 16Początek nowej ery mobilności elektrycznej?

Obraz
© zdjęcie producenta

BMW prezentuje swój pierwszy model napędzany wyłącznie energią elektryczną - i3. Auto jest pierwszą na świecie konstrukcją premium zbudowaną od podstaw jako samochód elektryczny.

Design stworzono w oparciu o typowe dla marki kody stylistyczne. Obejmuje on m. in. czarny pas umieszczony na zewnątrz, płynny profil dużą powierzchnię szyb, krótkie zwisy nadwozia, zintegrowaną osłonę chłodnicy w kształcie nerki, charakterystyczny kształt reflektorów i tylnych lamp z wkomponowanym obramowaniem LED w kształcie litery "U" oraz tylne światła zintegrowane z całkowicie przeszkloną pokrywą bagażnika zaś drzwi otwierają się w przeciwnych kierunkach.

We wnętrzu projektanci postawili na przestronność, funkcjonalność oraz nowoczesny charakter. Widoczny jest podział na sekcje będący zasługą zasady warstwowej konstrukcji. Kabina posiada 4 lekkie fotele, dużą ilość materiałów naturalnych i pochodzących z recyklingu, tablicę przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych ekranów czy dźwignię wyboru biegu w kolumnie kierownicy. Pojemność bagażnika wynosi od 260 do 1 100 litrów.

Technologia BMW eDrive obejmuje silnik elektryczny o maksymalnej mocy 170 KM i momencie 250 Nm oraz litowo-jonowy akumulator dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh. Moc przekazywana jest do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową. Akumulator można doładować z domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania. Przyspieszenie do "setki" wynosi 7,2 s, prędkość maksymalna - 150 km/h a maksymalny zasięg - 300 km.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę