Trwa ładowanie...

BMW i Mercedes razem…

BMW i Mercedes razem…
d18tafa
d18tafa

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8537/s-klasa-2005-01.jpeg',550,417) ) |
| --- | BMW i DaimlerChrysler będą ściśle współpracować! Oba koncerny połączą siły, by razem opracować moduł napędu hybrydowego przeznaczonego dla aut luksusowych. Obie firmy mają równy udział w projekcie i na zasadach partnerskich korzystać mają z jego owoców.

Niemało dopiec musiały obu wielkim niemieckim rywalom sukcesy Japończykom w dziedzinie samochodów hybrydowych. Toyota i Honda, głównie w Ameryce Północnej (czyli na największym rynku motoryzacyjnym na świecie) z powodzeniem sprzedają już setki tysięcy samochodów hybrydowych. Rzecz więc nie dotyczy jedynie względów ambicjonalnych, bo europejscy producenci samochodów luksusowych w bardzo dużym stopniu zależą od bogatego rynku amerykańskiego. To właśnie na nim śrubowane są normy czystości, które bardzo utrudniają sprzedaż drogich, a więc z reguły paliwożernych aut. Sprawa jest poważna, bo z czasem może się okazać, że za kilka lat w USA nie będzie można w ogóle sprzedawać wyposażonych w potężne silniki spalinowe limuzyn. …Bo przecież nie sposób wyobrazić sobie BMW serii 7, Mercedesa klasy S, Maybacha, czy należącego do BMW Rolls-Royce’a bez silnika o pojemności przynajmniej 5 litrów.

d18tafa

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10681/bmw-hydrogen-7-02.jpeg',550,412) ) |
| --- | Wprawdzie BMW i Mercedes współpracowały już 2 lata temu w dziedzinie napędu hybrydowego, to Hybrid Development Center zlokalizowane w amerykańskim Troy nie miało większego znaczenia. Teraz wspólne prace prowadzone będą w Niemczech, czyli w sercu rozwoju technologicznego obu koncernów. Obaj producenci deklarują, że projekt napędu hybrydowego przeznaczonego dla tylnonapędowej limuzyny klasy premium powinien przynieść pierwsze komercyjne rezultaty już za trzy lata.





d18tafa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d18tafa
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj