WAŻNE
TERAZ

Urban jak czarodziej. Litwa zdobyta!

BMW E46 M3 

None

Obraz

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

/ 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

10 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

11 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

12 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

13 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

14 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

15 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

16 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

17 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

18 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

19 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

20 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

21 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

22 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

23 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

24 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

25 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

26 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

27 / 27Sterydowa kuracja

Obraz
© Robert Miłek

DANE & FAKTY BMW E46 M3 SILNIK: S54B32, fabrycznie 343 KM, po modyfikacjach ponad 500 KM.
MODYFIKACJE: tłumik końcowy Supersptint CSL, kompresor kit ESS Tuning.
ZAWIESZENIE/HAMULCE: gwintowane Bilstein PSS10 B16, tarcze hamulcowe przód 345 mm z CSL-a, felgi z BMW M6, opony Michelin Pilot Sport2.
NADWOZIE: ringi CFFL, grill czarny z karbonu, znaczki z karbonu.
WNĘTRZE: czerwona tapicerka, słupki flokowane z trzema zegarami: ciśnienia doładowania, temperatury płynu chłodzącego, EGT.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025