BMW E39 525 TDS Touring

None

Obraz

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

10 / 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

11 / 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy