BMW E39 525 TDS Touring

None

Obraz

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

/ 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

10 / 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

11 / 11Rodzinna wyścigówka

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: BMW E39 525 TDS Touring 1998/2002 SILNIK: pierwotnie TDS, 2497 ccm, 143 KM przy 4600 obr./min i 280 Nm przy 2200 obr./min; po swapie 4941 ccm, 6-biegowa manualna skrzynia, 400 KM przy 6600 obr./min i 500 Nm przy 3800 obr./min, układ wydechowy 2 x 2,5 cala zakończony oryginalnym tłumikiem.
NADWOZIE: M-Pakiet obejmujący zderzaki i nakładki na progi, przednie i tylne lampy z modelu poliftingowego.
ZAWIESZENIE: zestaw H & R dla M5 E39.
KOŁA: BMW Chromeshadow VA 8x18 ET20 z przodu i HA 9,5x18 ET22 z tyłu, opony Michelin w rozmiarze 245/40 z przodu i 275/35 z tyłu.
WNĘTRZE: M-Pakiet: kierownica, zegary, podsufitka, lewarek zmiany biegów, duża nawigacja, telefon pokładowy, skórzana czarna tapicerka.
WŁAŚCICIEL: Oktawian.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro